|  

12.04.2013
Vânzările globale de automobile Suzuki au depăşit 50 de milioane de unităţi

 Încă de la lansarea vehiculului mini Suzulight în octombrie 1955, Suzuki a continuat să furnizeze clienţilor săi produse creative şi de calitate superioară, cum ar fi Jimny in 1970, Alto in 1979, Wagon R în 1993 şi Spacia în martie 2013, dovedind de-a lungul timpului inovaţia brandului în dezvoltarea vehiculelor mini. Astfel, în septembrie 2012, vânzările Suzuki de vehicule mini în Japonia au depăşit pragul de 20 de milioane de unităţi. În afara de segmentul mini, Suzuki şi-a concentrat eforturile şi atenţia pe dezvoltarea modelelor compacte de mici dimensiuni, lansând în 1965 modelul Fronte 800 şi continuând să-şi mărească gama în mod constant prin lansarea modelelor Cultus, Escudo, Wagon R, Swift, Solio, vehicule care au câştigat aprecierea şi devotamentul clienţilor din întreaga lume. 



Suzuki a lansat vânzările externe de automobile în 1959 prin începerea exportului de Suzulight. Ca urmare a dezvoltării continue a bazelor de producţie din străinătate de-a lungul anilor, Suzuki construieşte acum automobile pentru a fi vândute în străinătate în 12 fabrici existente în 11 ţări, inclusiv în India, Ungaria şi Indonezia, care deservesc piaţa auto din 179 de ţări şi regiuni din întreaga lume.



Suzuki va continua în permanenţă să-şi îmbunătăţească gama de modele oferind clienţilor săi produse însoţite de performanţă şi de valoare superioară.



Momente cheie pentru Suzuki : 



10 milioane de unităţi: iunie 1989

20 milioane de unităţi: iunie 1998:

30 milioane de unităţi: octombrie 2004

40 milioane de unităţi: iunie 2009

50 milioane de unităţi: martie 2013




 


 


0
Ai ocazia să testezi modelul tău preferat Suzuki. Fă-ți acum o rezervare și vei fi contactat.
Nume:
Prenume:
Telefon:
Model:
Toate drepturile rezervate © 2002-2017 DAAC Hermes
Total vizitatori : 485280